19. април 2019.

LETO NOĆI - Den Simons

Ko čemu, ja o hororima... 😏😁
Šta ću, kad sam ljubitelj ovog žanra. Zato ću vam opisati svoje utiske o Simonsovom "Letu noći"

   Znate li onaj osećaj kada se odjednom naježite, a nije vam hladno? Onaj, kada vam se, bukvalno, nešto penje uz leđa?
Ili, kada, u mraku osluškujete u nadi da nećete čuti nikakav neobičan šum, a onda vam čak i tišina deluje jezivo?
E takav osećaj je u meni izazvala ova knjiga. 😱
   Čitava priča odvija se u gradiću Elm Hejven, koji je, u najmanju ruku, čudan.
   Petorica dečaka, suočava se sa užasima koji počinju da im se dešavaju na letnjem raspustu, kada njihova stara škola, koja je pred zatvaranjem, počinje da otkriva svoje mračne tajne.
Nešto se krije u mraku...
Nešto, zbog čega noću zaključavaš vrata i ostavljaš svetlo da gori...
Nešto, čega se mali broj ljudi u gradu seća i nerado govori o tome.
  "Šta ih je to očekivalo u tami guste šume?
Dejl je zatvorio oči i prisećao se gospođe Dugan koja je već osam meseci bila mrtva. Tabija, onako kako ga je zadnji put video u svom podrumu, belog i podbulog, sa kožom koja se zbog unitrašnjeg raspadanja počela guliti poput bele gume. Dugih, sluzavih stvorenja koja su rovala tunele pod zemljom i njihovih razjapljenih čeljusti koje su ih vrebale pod tankim slojem lišća i zemlje. Vojnika, onako kako ga je Majk opisao i njegovog lica , koje se razvlačilo i široku surlu obrubljrnu bezbrojnim zubima"
   Iako je ovo, pre svega horor, ova knjiga je, takođe, i priča o prijateljstvu među dečacima koji su u mnogim situacijama pametniji, snalažljiviji i daleko hrabriji od odraslih.
Od odraslih koji nisu dobri ljudi...
Od odraslih, koji se sve sem toga.
Od ljudi kao što je Van Sajk.
A svaki put kada bih pokušala naglas da izgovorim ime tog zlikovca, zazvučalo mi je kao siktanje zmije.
    Na momente mi se čak i činilo da je priča previše razvučena, ali zahvaljujući veštim Simonsovim opisima i detaljima, imala sam utisak kao da gledam odličan film.
   Dobro, sad sam vas ponovo naplašila (neću više, obećavam! Časna reč! 😎) ali se nadam da sam vas i zainteresovala da "Leto noći" svakako pročitate ukoliko volite horore. ☺

Нема коментара:

Постави коментар